Dział Kształcenia

Tutoring akademicki

Kurs „Tutoring akademicki” 

  • Wymagania wstępne: brak
  • Imię, nazwisko i tytuł / stopień prowadzącego dr inż. Joanna Budzisz joanna.budzisz@pwr.edu.pl
  • Cele zajęć i zakładane efekty kształcenia: Celem zajęć jest przygotowanie nauczyciela akademickiego, nauczyciela szkoły średniej, pedagoga, socjoterapeuty, trenera rozwojowego do zajęć dydaktycznych w modelu tutoringowym.

Z zakresu wiedzy: Ma uporządkowana wiedzę z zakresu warsztatu i profilu kompetencyjnego Tutora oraz metod przez niego stosowanych w pracy dydaktycznej i rozwojowej.

Z zakresu umiejętności: Potrafi posłużyć się i dobrać oraz wykorzystać metody tutoringowe do pracy grupowej oraz indywidualnej.

  • Forma nauczania (tradycyjna / zdalna): tradycyjna
  • Krótki opis zawartości całego przedmiotu:
  • Wykład (podać z dokładnością do 1 godzin):10

Ćwiczenia - zawartość tematyczna: - 6 Seminarium - zawartość tematyczna: - brak Laboratorium - zawartość tematyczna:

 program»

Literatura podstawowa:

Master B., Edukacja spersonalizowana,tutoring, coaching, mentoring, edukacja domowa.Czekierda P. , Fingas B. , Szala M. Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków, 2015

Literatura uzupełniająca:

Budzisz J., Piechaczyk M.,Tutoring jako jedna z metod dodatkowych przy wsparciu studentów w spektrum autyzmu na uczelniach wyższych. W: Spektrum autyzmu. T. 1 / red. Anna Kostiukow. Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Medycznego im. Marcinkowskiego, 2021. s. 142-150.

 

Warunki zaliczenia: zadanie zaliczeniowe.

Cena: 650 zł

Kontakt:
Anna Fąfara
anna.fafara@pwr.edu.pl
tel. 71 340 75 15
pokój 120

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję