Kurs „Tutoring akademicki”
- Wymagania wstępne: brak
- Imię, nazwisko i tytuł / stopień prowadzącego dr inż. Joanna Budzisz joanna.budzisz@pwr.edu.pl
- Cele zajęć i zakładane efekty kształcenia: Celem zajęć jest przygotowanie nauczyciela akademickiego, nauczyciela szkoły średniej, pedagoga, socjoterapeuty, trenera rozwojowego do zajęć dydaktycznych w modelu tutoringowym.
Z zakresu wiedzy: Ma uporządkowana wiedzę z zakresu warsztatu i profilu kompetencyjnego Tutora oraz metod przez niego stosowanych w pracy dydaktycznej i rozwojowej.
Z zakresu umiejętności: Potrafi posłużyć się i dobrać oraz wykorzystać metody tutoringowe do pracy grupowej oraz indywidualnej.
- Forma nauczania (tradycyjna / zdalna): tradycyjna
- Krótki opis zawartości całego przedmiotu:
- Wykład (podać z dokładnością do 1 godzin):10
Ćwiczenia - zawartość tematyczna: - 6 Seminarium - zawartość tematyczna: - brak Laboratorium - zawartość tematyczna:
Literatura podstawowa:
Master B., Edukacja spersonalizowana,tutoring, coaching, mentoring, edukacja domowa.Czekierda P. , Fingas B. , Szala M. Tutoring. Teoria, praktyka, studia przypadków, 2015
Literatura uzupełniająca:
Budzisz J., Piechaczyk M.,Tutoring jako jedna z metod dodatkowych przy wsparciu studentów w spektrum autyzmu na uczelniach wyższych. W: Spektrum autyzmu. T. 1 / red. Anna Kostiukow. Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Medycznego im. Marcinkowskiego, 2021. s. 142-150.
Warunki zaliczenia: zadanie zaliczeniowe.
Cena: 650 zł
Kontakt:
Anna Fąfara
anna.fafara@pwr.edu.pl
tel. 71 340 75 15
pokój 120